čtvrtek 23. července 2020

Kdo je to Výkvět

Výkvětů může být mnoho, co do jedinců i do druhů.

Někteří jsou sobečtí a nekriticky na sebe hledí jako na pány planety. Jiní chtějí změnit svět a zabránit hladomorům a rušení dobrých seriálů. Těžko říct, který z nich podlehne větší deziluzi.
Podle některých je západ sto let před námi, nic tam nemá chybu. Kromě politiky, samozřejmě. Mnoho Výkvětů zbožňuje politiku. Vedle východních typů jsou pak další, kteří by naši zemičku za nic nevyměnili. A budou se na vás dívat jako na blbce, pokud neznáte Cimrmany, neviděli jsem Pelíšky nebo -nedejbože- neuctíváte Foglara. Dobře, s tím jsem přestřelila. Jací jsou oblíbení tuzemští autoři? Na druhou stranu, zase tolik nepasou po sportu. 
Výkvěty budou s velkou pravděpodobností (pseudo)intelektuálové. To je taky moje oblíbená vlastnost.
Výkvěty chtějí brát, většinou, neházejme je do jednoho pytle, velké peníze za nenáročnou práci. Chtějí hodně cestovat, ideálně v rámci profese. Rodinu nechtějí tak do třiceti, možná ani po tom.
Výkvěty nechtějí podléhat starším, zvlášť těm, kteří si na ně zasedli.
Výkvěty nejsou špatní. Mám je docela ráda, přeci jen, patřím mezi ně. Tak nějak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...