středa 23. prosince 2020

Wishlist 2020

 Znáte lolitu? Lolitu s malým el, módu. Nádhernou, elegantní i roztomilou, spočívající stejně jako Tarjei Boe ve stínu stejně pojmenovaného.
Tady máte ukázku ve stylu country. Může připomínat cottagecore. Odkaz na zdroj.

Odkaz

Jestli vás zajímá víc, tady máte odkaz. 

Většina věcí  z mého wishlistu je nedosažitelná. Přestože se o módu zajímám asi čtyři roky, mám jenom dvoje šaty a jedny boty, což není příznivá bilance. Mám trochu problémy s pozorností, možná to bude i tím.
Kdyby se tyhle věci objevily za příznivou cenu, nejspíš bych si je nekoupila, neměla bych je k čemu nosit. 


 
JSK Cesky Krumlov od Innocent World
  Má první láska k šatům. Spojte domečky, krásné město a zajímavou barevnou kombinaci a máte nadšenou bloggerku.
 Český Krumlov skutečně patří mezi mé oblíbené města a když jsem se dozvěděla o existenci těchto šatů, googlila jsem je jako o život. Musím přiznat, na poprvé se mi nelíbily. Taky že jsem jako první viděla OP, které mě pořád nijak nezaujaly. 
Smutné je, že je těžké je někde najít a když už, zdá se docela těžké je nějak nastylovat. Asi bych je doladila v červených odstínech.
Líbí se mi jejich nejednoznačnost, nemusí být jen sweet, ale daly by se použít i na country, classic nebo nějaký stylový mix. 


   



Cherry Tomato od Alice Girl
Čím mě zaujaly tyhle šaty? Jsou na nich rajčata, což je svým způsobem boží. Neříkám to jen proto, že taťka nesnáší rajčata a já jsem pořád tak trochu v rebelské fázi, ale taky proto, že jsou moc roztomilé a v kombinaci s růžovou působí tak nádherně sladce.
Ve Státech prý probíhal soud o to, jestli je rajče ovoce, nebo zelenina.
Tak jako tak, tyto JSK bych nosila s hrdostí a hlavou vztyčenou. Navíc by se hodily k mému novému svetru.




Fireworks Show od Magic Tea Party
Část šatů, přesná polovina, je ze stránky My Lolita Dress. Jejími ohlasy si nejsem jistá, ale mě posloužila dobře, proto se na ní ráda dívám. Prodává na ní několik značek, proto se tam objevují kusy různé kvality a ceny. Tyto šaty mě nejprve zaujaly svou cenou, v přepočtu necelá dvoustovka korun českých. Ano, zdá se mi to podezřelé, ale taky lákavé. Proto si nejspíš udělám v blízké době radost.
Taky mají krásný print, jakoby z nějakého starého dřevořezu.





To je vše k šatům, nyní přejděme k menším částem šatníku.


Obyčejná bílá košile s krátkými rukávy, do které by se mi vešel hrudních a já mohla svobodně dýchat. Jestli něco takového seženu, bude to součást outfitu na Animefest.
Momentálně uvažuji o předělání nějaké obyčejné. Jsem ujetá na peter pan collar :D.




Tmavě hnědý cardigan. Ovšem jen, jestli se mi nepovede prodat Love Nadia JSK. Jestli ano, rozloučím se s ním a pravděpodobně i s jedinými loli botami, které mám.


Jsem dost na boty, proto by se tohle mohlo protáhnout. Fakt, kvůli některým párům bych si klidně uřezala nohu, i kdybych je pak nemohla nosit. Proto se tomu v tomhle článku vyhnu. Přesto doufám, že to bylo zajímavé.


4 komentáře:

  1. Lolita styl se mě vždycky hrozně líbil, hlavně gothic lolita. Bohužel jsem na to nikdy neměla odvahu. Snad teda aspoň tebe zahlédnu na příštím AF v nádherných šatech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za oficiálně první komentář (•◡•) /. Lolita je nádherný styl, ale do ulic moc nezapadá.
      Musím se přiznat, taky nemám moc odvahy, proto ji hodlám nosit jenom v Ostravě. Z rodné díry se vypravím v kalhotách a převleču se někde na záchodech, skoro jako nějaký utajený mstitel bezpráví :D.

      Vymazat
  2. Jeee, Český Krumlov mám ve wishlistu taky! xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to úžasné šaty, navíc tak nějak probouzejí národní hrdost :D.

      Vymazat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...