neděle 30. ledna 2022

Lolita 52 Challenge; 3rd Week

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.   Something that's not my style, but I love anyways
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Gothic
Ráda se dívám na klasický goth, od devadesátkového Moitie po moderní pojetí spojené s cyberpunkem. Ale nepřišla bych si v tom dobře, černá mě umrtvuje a nemám pocit, že by se mi vyplatila hromada tmavého oblečení.
Na druhou stranu obdivuju tu rafinovanost a eleganci, se kterou dokáží někteří zpracovat čistě černý outfit. Vím, že v gothic se využívají i jiné barvy, ale černá je dominantní a mám pocit, že jakožto člověk pracující především s barvou bych něco takového nikdy nedokázala.

Domov

OTT Sweet
Druhý extrém je vyloženě sladkost pro oči, navíc v něm můžou vyniknout nejrůznější printy. Bohužel, vypadá na můj vkus moc kostýmově pro denní nošení. Tak, řekla jsem to. Jak se někdo může divit, když mu nezasvěcená osoba pochválí kostým, když má na hlavě několik plyšáků?
Nedovedu si představit, že bych si v OTT někam vyšla, přijde mi moc nepraktická dokonce i na srazy. Zato když to někdo umí složit dohromady, přijde mi to super a ráda si to prohlédnu.

Domov
Obří spodnička
Když jsem poprvé zkoušela nosit lolitu, měla má sukně velký objem. Nepřišla jsem si příjemně, a tak mi došlo, že se necítím dobře se spodničkou s velkým objemem. Je to takové nemotorné. Dávám přednost old school siluetě, to však neznamená, že by se mi to nelíbilo na ostatních.

Kromě lolity mám ráda i civilnější módu, trávím každý den hromadu času výběrem outfitu a ráda se inspiruju trendy, přesto existují věci, které bych v životě nezkusila. Nemusím, vím totiž, že mi nebudou slušet a nejsem v bodě, kdy bych si chtěla takhle snižovat sebevědomí. 
Hlavní důvod, proč bych se vyhla swinging 20s je fakt, že bych vypadala naprosto otřesně :D. 

Low Waist (Silueta, ne kalhoty), 20. a 60. léta
Ve dvacátých a šedesátých letech bylo v módě mít pas co nejníž. V prvním případě v podstatě neexistoval a každý, kdo měl boky působil jako krabice, ve druhém šaty mohly obtáhnout tělo, přesto byl pásek na bocích. Ani jedno na mě nevypadá dobře, takže se na to můžu jenom dívat.
Naopak něco, na co se dívat nemůžu jsou low waist džíny. Je to fajn pro lidi, kterým to sedí, ale kdyby z toho byl nový normál (na úrovni vysokého pasu), asi bych změnila planetu.

Domov

Dlouho mi trvalo uvědomit si, že jen, protože na mě něco nevypadá dobře, nemůže to být fajn na někom jiném. Módu by si podle mě neměl nikdo brát osobně, proto mě videa ve stylu "Je to outfit, nebo je jen hubená?" rozčilují. 
Všichni bychom se měli naučit pracovat s tím co máme a neshazovat u toho ostatní.

A jako poslední něco, co je u mě technicky neproveditelné;

Winged eyeliner
Mám totiž tzv. hooded eyes. Doufám, že jednou přijdu na způsob jak si je udělat, ale zatím se držím klasiky. Často si ho dělá má drahá kamarádka Stáza, pořádně to s ním rozjíždí :D.

Takže hezky po anglicku


Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...