pátek 28. ledna 2022

Jupí...?

 Hurá!!!
Mám praxi!
Už jsem myslela, že mě budou odmítat až do konce čtvrťáku a pak se na to vykašlu, ale ne! Vzali mě. A kam?
Do Národního divadla. Toho velkého, s mansartovou střechou v Praze. Dream come true, že jo? Scénografie a dekorace mě zajímají od objevení muzikálu v 8. třídě. 
Má to jenom jednu chybku, musí mi to schválit vedoucí praxí, a bojím se, že to neprojde. Teoreticky dokážu propojení Klasické a počítačové grafiky a Divadelní scénografie obhájit, jenže já jsem byla schopná (s úspěchem) srovnávat Vyrovnat si účty Woodyho Allena s Dekameronem. Byl to úkol.
Jsem konspirační teoretik, propojení jsou pro mě všudypřítomná. 

Každý potřebuje praxe, ideálně propojené s oborem. Animátorky byly (samé holky) schopny něco splašit skrz učitele, o ilustraci nemám info, a grafika? My se díváme jeden na druhého s vědomím, že máme neobvykle nudný obor. 
Zajímavý efekt naší školy - většině lidí na všech oborech se zhoršily oči. Mně ne, jsem jedinečná xD. Možná je to vedlejší efekt astigmatismu?
Pája, přezdívka učitele grafiky, nám před jinou učitelkou chválil lepty, volné grafiky. A to nám jde nejlíp, jsme anti-bussiness typy. Skoro všech deset.
Takže si dáme práci s hledáním něčeho volnějšího. 
Počkat... dají!

Haha! Když mám praxi, můžu odmaturovat. Stanu se...


Absolventem!!!
Ale jen, pokud mi paní G. uzná dekorace jako grafickou činnost.
(Ironicky, jako zástupce žáků jsem dneska schválila snížení váhy ze známky z praxí. Furt bude velká, ale blíže klauzurám.)
A taky jsem asi získala práci, ale o tom jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...