neděle 13. února 2022

Lolita 52 Challenge: 5th week

 Na poslední chvíli, pátý týden:

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.   Why I wear lolita?
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
Dneska je to existenciální. A taky krátké, nemám asi žádný skutečný důvod.
Ráda jsem hezky a příjemně oblečená, na prezentaci si hodně zakládám. Nebo se o to alespoň snažím, instinkty nerda mě bohužel vždycky zradí. 
Když mám na sobě něco v okruhu EGL, cítím se šťastně. Lidi se na mě víc usmívají, sluníčko je teplejší a já jsem šťastná. A to je asi všechno. Cítím se spokojeně, což se mi jinak nestává moc často. 
Navíc je super dostávat hromadu komplimentů :D. 

Hezký týden vám všem!

2 komentáře:

  1. A patrně máš to štěstí, že ti to sluší... Proti tomu třeba já a volánky, to nejde dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle mé filozofie můžou volánky a kraječky slušet všem :D. Ale chápu, že se v tom někdo necítí. Určitě máš svůj vlastní styl, ve kterém ti je dobře ^^.

      Vymazat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...