úterý 8. února 2022

Co dělat v Ostravě, když je po Večerníčku

 Nejvíce srandy jsem si užila v Ostravě a na brigádě, když po mě řval zákazník a myslel si že jeho agrese mě donutí skutečně zavolat manažerovi. Buďme ale upřímní, Ostrava přehrává zákazníka už jen proto, na rozdíl od info budky můžete v Ově po setmění dělat téměř všechno.
Tohle je jen pár věcí, které jsou zachytila za divokých večerů. (A divokými mám namysli, že jsem do jedenácti byla stejně doma.)

1) Vytáhněte skateboardy, longboardy nebo brusle a projeďte nějakou historickou budovu
Nedávno jsem okolo osmé nebo půl deváté zahlédla výrostky, kteří sjížděli Elektru. Moc jim to nešlo, ale zdálo se, že se baví, a nedivím se jim. Snažit se jezdit když vás posuzuje celá tramvajová zastávka je skutečný adrenalin.
Navíc, jak jinak uvidí úplní cizinci vaše nejlepší triky?

2) Pokuste se vyhnout bezdomovcům
Vyšší úroveň hry na schovávanou! Dokážete se celý večer vyhýbat žádostem o drobné?

3) Striptýz
Čím je Stodolní známá? Hádáte správně. Na striptýzu jsem nikdy nebyla, ale zní to jako zábava a pokud vám nevadí, že budete působit oplzle pokleslým dojmem, můžu vás navigovat nejen na Stodolní, ale i Nádražní a Poděbradovu. Ještě v prváku jsem tam našla více podniků dam noci, než míst kde se dala koupit balená voda.
Co jsem slyšela, tak v některých prodávají i občerstvení (nejen) pro děti lidí, kteří jsou dost ubozí aby na něco takového vzali dítě. Ne fakt, nedělejte to.

4) Najděte si kamarády
Na tohle nemusíte být doopravdy opilí, ale pomáhá to. Kamarádka si takhle jednou ve tři ráno u Zrzavé  Mary našla partu metaláků a druhý den zjistila, že ji dokonce pozvali na koncert. 
Nemusíte si ani hledat kamarády či nové známosti, ty si vás občas najdou samy. Aneb jak se s mou partou chtěli vyfotit nějaké existence, protože, a to cituju: ,,Hej, vy jste ti LGBT, ne?!"

5) Strašte lidi v banko-budce
Nedaleko Elektry se nachází banka, ve které si můžete ve speciální budce vybrat peníze. Budka má velké prosklené dveře, takže když budete stát dost výhružně, určitě zapůsobíte jako někdo na hraně přepadení. A nebo ne, ale můžete si to myslet a v deset večer stejně nemáte nic lepšího na práci, že?

6) Staňte se hygienikem
Bary, špeluňky, pajzly a lokály, to vše jsou označení pro různé úrovně stejného principu. Mám teorii o tom, že více než podle cen poznáte jejich kvalitu dle záchodů a koupelen. 
Zajímavé je pak srovnání služeb s očekáváními založenými na této rovnici. Je rozdíl mezi Riem, místem se skutečně úhlednou koupelnou, a Íčkem, kde toalety ani nemají dveře. 



Pro dnešek je to vše, ale dohromady je toho ještě spousta. Žádná položka ze seznamu není příkaz, nebo něco, co by se nedalo dělat jinde, ale přijde mi to jako záživná rekapitulace některých nejlepších momentů mého života. Na atmosféře nočního centra Ostravy je něco fascinujícího, není tam ticho, ani tma, popravdě, občas mám pocit že noční Karolina je prosvětlenější než ta denní. Lidé mi přijdou také jiní, že míň spěchají a nezajímají se o nikoho než o sebe. 
Není to jen o alkoholu, je to o kráse večerů s přáteli, světlech neonů a lidech, kteří vylézají jen v noci.

Co vy, má vaše město taky nějakou party ulici? :D Co nejlepšího jste na ní zažili?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...