neděle 6. února 2022

Lolita 52 Challenge: 4th week

Kabelky a tašky mám hrozně ráda, popravdě, je to jedna z věcí, které jsou pro mě nejtěžší na odolávání. Každopádně, kdybych našla jednu z těhle, koupila bych si ji bez jakéhokoliv pocitu lítosti a porážky.

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.   Purses that I love
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛

Kterákoliv kabelka ve tvaru srdce

Jako každý romantik miluju srdcové motivy a srdcové tašky jsou moje absolutní srdcovka (:D). Z mého výzkumu vyplývá, že ji na trh jako první přinesla značka Baby, the Stars Shine Bright roku 2000. Šlo o dnes již klasický design s umělou kůží a krajkou. Popravdě preferuji bezkrajkovou verzi značky MILK, ale i tak zbožňuju old school vibe od BtSSB.

Heart Bag, MILK (2007)

Cherry Berry Basket, Metamorphose (2010)

Jahody jsou super, ale v lolitě mám radši třešně. Přijdou mi drsnější :D. Jelikož inklinuju ke country piknikovému stylu, potřebuju košík s kostkovaným detailem, protože mi to vyloženě evokuje jak venkov, tak pikniky. 
Kromě toho vypadá tenhle košík o dost větší, než zbytek výběru a šel by určitě dobře i k normální oblečení. Velké plus je i nádherný perlový řetízek (*˘︶˘*).


Crown Pearl Handbag, R.R. Memorandum (2020)

Tuhle kabelku absolutně zbožňuju. Vyšla v leopardím vzoru, tartanu, bílé a černé a nejsou si jistá, kterou barvu bych chtěla nejvíc. Mými oblíbenci jsou leopard a tartan, ale i tak je to těžká volba. 
Mám pocit, že bych se na ni dokázala dívat celý den, design je jednoduchý, ale zároveň plný detailů. Pravděpodobně moje nejoblíbenější taška. Navic mi hrozně připomíná Vivienne Westwood, které nikdy nedokážu odolat.


Jewel Leopard Bag, Metamorphose (2015)

Nejsem vysazená na kočky (ani na psy), ale tahle taška je něco zcela jiného. Je součástí setu Jewel Leopard, který bych jednou moc ráda vlastnila, navíc se mi líbí i samostatně. Není to typická plyšáková taška, nejspíš to je těma očima. Jsou typicky šelmovské.
Moc ráda bych si ji pohladila a poňachňala, protože vypadá tak měkce a hebce :D. 

Strawberry Print Bag, MILK (1995)

Jestli je něco nedosažitelného, je to definitivně tahle kabelka. Je z roku 1995 a v podstatě nejde vygooglit, protože má moc vágní klíčová slova, takže si myslím, že ji v životě neuvidím naživo, ale to je v pohodě. Stačí se mi na ni dívat. Popravdě, u většiny položek tohoto seznamu pochybuju, že se někdy stanu jejich vlastníkem. 
I přes mou lásku ke třešním jsou jahody použitelnější. Líbí se mi, že na téhle kabelce jsou tím jediným roztomilým prvkem a tím to hasne, žádné krajky a volánky nebo přívěšky. Je, dle mého názoru, velmi elegantní, ale zároveň devadesátkové.







A teď jdu zase prohledávat hlubiny internetu, protože si přijdu jako ztroskotanec každou minutu, kdy žiju bez těchto kabelek. Tak zase někdy!

Všechny fotky jsou z Lolibrary.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...