pátek 29. dubna 2022

Zítra mizím na praxe

 Zdravím, možná jste si všimli, že jsem posledních pár týdnu nic nepřidala do týdenní výzvy. Je to protože jsem stresem nemohla spát, natož psát. Proč?
Protože mám věci ráda složitě a zařídila jsem si praxi v Praze. Já vím, z Karviné geniální nápad. To bylo relativně v pohodě, budu v tiskárně. Tam snad nemůžu nic pokazit, ne?
Tiskárny by neměly být moc hořlavé, že?
Problém byl s ubytováním. S kamarádkou Bárou jsme každá jiná, proto jsme k němu přistupovaly každá jinak. Nakonec se její metoda čekání na poslední chvíli vyplatila víc než moje bydlení u kamarádčiny moc milé mamky, a budeme spolu bytem na Starém městě. 
Já vím, terno :D. 
Tak jako tak, nemohla jsem pro problémy s praxemi nic moc dělat, ale teď bych se ráda vrátila do normálu. 
Zítra odjíždím a doufám, že mě to velkoměsto neudolá. Tohle jsem chtěla vždycky, vypadnou do středu dění. Přesto jsem teď trochu nervózní, ale to je vedlejší produkt mé výchovy. 
Tak zatím.
Budu doufat, že se nic nepokazí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...