čtvrtek 12. listopadu 2020

Trocha kreativity

 Drahý jediný čtenáři, 
než bude haul věcí z Aliexpressu, přidám něco o věci, která se dá brát jako talent, ale především je to dost dobrý koníček.  



Háčkování. Ideálně háčkování amigurumi, což jsou v podstatě roztomilá háčkovaná zvířata, třeba tučňáci, sovy, cthulhu nebo krakatice. Nejen, že to lidi zaujme, ale už pěkně dlouho jsem díky tomu nemusela kamarádům kupovat žádný dárek, protože tohle bohatě stačí. Navíc je to kreativní způsob, jak zabít několik hodin.
Těmhle říkám George a Elton. Nejde o mou nejlepší práci, ale sakra, jsou to tučňáci.



Nedávno jsem začala s pletením náramků přátelství. Tím začala myslím, že jsem to po pěti letech občasné snahy a výbuchů vzteku zvládla. Hurá!
Zatím jsem dělala jen čtyři. První byl hrozný, (růžový) tak jsem toho na pár dnů nechala a trucovala. Vzala jsem si moc provázků. Najednou mě osvítilo: Vzala jsem do ruky a modrou a fialovou a povedlo se mi cosi, co alespoň drží tvar.
Náramek z fialové a žluté byl úspěšnější, srdíčka na něm sice nejsou srdíčka, ale je dobrá. A čtvrtý sice pořád není nijak slavný, ale líbí se mi, že zvládám držet vzor alespoň trochu pohromadě.
Těším se, až to budu umět pořádně. Nějaké náramky rozdám jako tajný Santa na Vánoční party, pokud se zlepším.






A abych vám dala nahlédnout i do školního života, máme za úkol lino na téma Rostlinstvo. Není to nezajímavé, ale s linem jsem nikdy nedělala a s čímkoliv ostrým jsem nebezpečná. Spíše sobě než okolí, ale i tak. Což dělá z faktu, že s sebou po venku nosím skalpel docela fun fact. Naštěstí mám hlavu na rychlé nápady a možná mírnou poruchu pozornosti, takže jsem okamžitě přišla s dvěma nápady. Masožravkou alá Malý krámek hrůz a kaktusem v sombreru. Trochu lituju, že jsem nezůstala u kaktusu.
Jde to docela dobře, i když už jsem se stihla pořezat, jen mám pořád pocit, že něco zkazím. Ujede mi ruka a bude po všem. 
Naneštěstí se to nedá dále odkládat, takže jsem musela zakročit.
Není to nejhorší.



Je to naležato. Nejde to předělat. Ale i tak to ukazuje jistý progres, jen to ještě není hotové. Nejsem si už úplně jistá, co je linie na neřezání a co líny úřez.
A taky čtu Vedlejší příznaky, je to super kniha.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...