sobota 27. února 2021

Malebné sukně

Dlouhou dobu jsem měla pocit, že v lolitě k žádnému tématu netíhnu. A pak mi došlo, že absolutně ujíždím na sukních s potiskem nějakého obrazu. A překvapivě tady preferuji zcela odlišný žánr než v normálním umění, a to středověké malby.
Kříže, oltáře a hodně zlaté - prostě potěcha pro oko :D. Na sobě si to moc představit neumím, je to moc dospělé a honosné, sedmnáctiletému polohobitovi na hraně dospělosti by to nejspíš moc neslušelo. 
Ale kochat se můžu.

Řekla bych, že v daném žánru je přeborníkem ruská značka L'Esprit de la Noblesse, indie společnost o dvou tvůrcích. 
Nešijí jenom sukně, to byste je podcenili. V daném stylu a s daným tématem dělají i punčochy, klobouky a mám pocit, že kápě. Řekla bych, že se dost inspirují nejen ruskou historií a siluetami. Vidíte to i v tom, že jejich JSK nejsou jen obyčejné šaty, ale mají i různé látkové aplikace a závoje/kápě/pláště.

Musketeer JSK


Christmas Gift JSK

Z brigády bych si ráda koupila sukni Shield of the Holy Light, název, který si stále nedokážu zapamatovat. Nejsem si zcela jistá, co k tomu budu nosit a měla bych na to asi myslet, ale je to skutečně krásný kousek.



No, a pak je tady můj oblíbený impresionismus, umělecký směr na který se dívám snad nejraději. Nejsem si jistá, kolik printů s Renoirem existuje, ale tenhle se jmenuje In Memory of Monet a je, bohužel, překvapivě nesehnatelný. Dokonce i fotky jsem musela lovit na Lace Marketu.


Impresionismus je tak sladký a nevinný, že se divím, že ho do svých kolekcí nezařadily i velké brandy. Navíc jsou naprosto ideální na léto, chcete-li znát můj názor.

Co vy? Fandíte určitému typu potisku? Popřípadě, jaký je váš oblíbený umělecký styl? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...