neděle 5. září 2021

Odemkněte svoji duši, aneb kinda clickbait

 Když si můžu vybrat první kulturní událost roku, buď si dám záležet, anebo se nechám přemluvit reklamou v tramvaji. Nehodlám adoptovat dítě, (Tenhle problém, ty blbá reklamo, by spravila legalizace adopcí stejnopohlavních párů. Vím, že se snažíš pomoct dětem, ale řešení je nadosah a stojí mu v cestě doslova jen Pitomio a jemu podobní.) ale nechala jsem se zaujmout esoterickou trho-výstavou. Zaujmout se nechaly hlavně mé kamarádky, ale já s nimi ráda pojedu kamkoliv, navíc jsem se docela těšila na hory kamenů. 
Setkaly jsme se na Káje, což je vzhledem ke dvěma původním variantám srazu Výstaviště a Stodolní stále ještě trochu překvapení. Stejně tak to, že si Karolína (Kája, ale chci ji odlišit od té zastávky) přivedla jednovaječné dvojče. Taky jsem z dvojčat, dvojvaječných, a můžu vám říct, chvíli jsem byla zmatená. Nakonec se však ukázalo, že jsou mezi nimi drobné rozdíly, takže už si naši Káju nikdy nespletu. To se mimochodem stalo učiteli na PGR, chtěl Káju hodit do školy, ale byla to Mája. 
Po peripetiích skupin z rozdílných částí kraje jsme se sešly, zjistily že já a Stáza máme přesně opačnou estetiku a vydaly se na místo, které nám mělo otevřít třetí oko. 
Otevřelo nám to hlavně díru do kapsy. Vstupné 60 Kč bych chápala, kdyby to nebylo na půlku jednoho patra. Mohly jsme i na tu druhou, a za ty prachy jsme tam i šly, ale stejně jsme se shodly, že to za to nestálo. 
Na trhu toho moc a když už, tak třeba jako v případě minerálů často předražené. Koupila jsem si cool vypadající kámen přívěšek a prodavačka mi prozradila, že je to kámen géniů, fluorit. Já věděla že mě to k němu táhne. 
Další zajímavé věci byly eso lasagne a pyramidy do každé domácnosti, pro každou zahradu. Eliška s Bárou si dokonce sáhly do kapsy a koupily si karty na věštění, přičemž vykládat umí jen Eliška. Přišla jsem si později trochu povrchně, když se ostatní ptaly na reálné problémy a já chtěla vědět, jestli mě vezmou na FAMU. (Podle karet jo, juchů.)
Na druhé straně bylo něco o včelách, kde jsem si koupila krowku a ozdoby na nehty. Už se chystám na advent, proto mají vánoční téma.
Doporučila bych eso trhy na příští rok? Ne, rozhodně ne, za vstupné to nestojí. Doporučila bych je lidem, kteří nepovažují 60 Kč za obří výdaj? Jo, je to dokonce i trochu zajímavé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...