čtvrtek 28. října 2021

Očkování, volby a narozeniny

 Zdravím a u toho kašlu!
Před pár týdny jsem byla nemocná, a upřímně řečeno, některé z příznaků se se mnou vlekly i po návratu do školy. Na začátku minulého týdne jsem se zase začala cítit skutečně nemocně, a teď, prázdninách, si můžu vykašlat hlasivky. A taky to dělám.
Není to Covid, ale taky to není příjemné. Hlavně to je špatně načasované.
V pondělí jsem šla na první dávku vakcíny, už jsem si připadala zdravě, ale od té doby se to se mnou zhoršilo. Když už nic jiného, jsem alespoň na půl cesty abych se nemusela pořád testovat :D. 
A i přes nemoc (kašel, rýma, nechuť k jídlu) žiju rušným životem. Byla jsem nakupovat v Ově, navštívila jsem čajovnu, měla jsem mezitím dvě oslavy... 
Jo, a dneska jedu na Helloweenskou přespávačku.

Já, vědoucí že bych měla odpočívat

A zvolili mě zástupcem žáků do školní radu! 47 hlasů z 65 je mnohem lepší výsledek, než v jaký jsem doufala. Jsem zvědavá, co to vlastně obnáší.

Hmmm... volby, oslavy, a navíc ještě očkování, které mi mamka (sama naočkovaná) dovolila až v osmnácti. Je to tak, už skoro týden jsem zletilá.
A zatím to pro mě neznamenalo vůbec nic. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...