pondělí 27. prosince 2021

Doplňky

V předvánočním článku jsem zmiňovala výpravu do Prioru. Koupila jsem tam nejen černou krajku, kterou dnes neuvidíte, ale taky sponky a hvězdičky, takže jsem se mohla hrnou výroby doplňků k mé jediné (mamkou ušité) sukně.
Zbylo z ní dost látky, takže jsem začala dělat mašle.


Ta velká je fakt velká, sežrala by mi půlku hlavy :D. Původně jsem ji chtěla udělat dvojitou, jakože menší mašle přišitá k větší, pokud to dává smysl, ale rozhodla jsem se pro jednoduchý design, na víc si zatím ani netroufám. 


Stejně jako hvězdičky, drží i mašle na sponě. Není nejkvalitnější, rozhodně nezvládne vydržet i přes mé taneční pohyby, ale to nevadí. Já v lolitě stejně netančím :D.



Jak si můžete všimnout, je to levácky ušité. Pořád se učím, dávám do toho veškeré své nadání :D.


K vánocům jsem dostala hromadu korálků, tak jsem si zkušebně vyrobila dva růžence a srdíčko. Všechno při štědrovečerních pohádkách a Někdo to rád horké. Na to jsem se nemohla dočkat. 
Jak využíváte prázdnin vy? :) 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...