středa 22. prosince 2021

Velveteen Frill JSK (2003) je konečně doma

Když jsem od babičky dostala k osmnáctinám peníze, chtěla jsem šetřit na výlet, koncert, nebo řidičák, který nechci, ale budu si ho muset udělat. Pak se objevily nádherné šaty, které nestály zas tolik a byly od Mety a já věděla, že řidičák má smůlu. 

Fotka od prodejce

Po nákupu jsem se zoufale snažila najít o Velveteen Frill nějaké informace, ale nedařilo se mi to. Jsou dost staré (stejný ročník jako já :D), takže mě to nepřekvapilo, BTSSB naštěstí vydalo podobné, tak jsem našla alespoň nějakou coordovou inspiraci.
Přes peripetie hledání dalších fotek jsem byla dokonale šťastná, dokud mi nedošlo že existuje clo.
Jakmile na něco dost usilovně myslíte, vesmír vám to dá. Nechci mluvit o častce, kterou si DHL vyžádala jako výkupné, proto tuhle část přeskočím.


Ten balíček byl divně malinký, až jsem nevěřila, že se tam něco vešlo, ale mé obavy byly zbytečné. Uvnitř byly ještě dva balíčky, trochu jako matrjoška. Ale vnitřek stál za to.



Neumím fotit sebe ani šaty :D.
Tyhle JSK mají částečný shirring, díky čemuž mi zvláštně sedí přes prsa. Byla jsem z toho nešťastná, ale dneska jsem zkusila zatáhnout za tu červenou stužku u lemu a co se nestalo? Ono se to dá utáhnout. Ale bylo to překvápko, jsem zvyklá že přes prsa je mi všechno malé.


To utahování jsem vykutala až po dokončení fotek a převlečení, takže to tu vypadá zvláštně. tady je detail na moji novou halenku z House, kterou jsem si stihla koupit. Až dneska jsem se dostala k focení. Jsem líná a nechci, abych musela rodině vysvětlovat, v čem chodím :). Ale sestra o tom ví a přijímá to. 


Tenhle detail není potřebný, ale můj obličej tu vypadá oválněji, než je zvykem. Vzácný to okamžik.



Velveteen Frill jsou tak boží, že můj foťák nebyl schopen zachytit detaily. Ta krajka vždycky divně svítila, takže se nemůžu pochlubit, ale krajka je háčkovaná, což mi jakožto háčkofilovi vyhovuje. Chtěla bych si k tomu vytvořit bolerko, jen budu potřebovat vhodný odstín bílé. 

V popisu předmětu bylo zmíněno, že je mám před nošením vyčistit. Je pravda, že dny slávy už mají dávno za sebou, krajka je trochu zažloutlá a samet se osahal, ale myslím, že s trochou péče budou moc hezké. Jen musím sehnat kvalitnější spodničku. 
Nevyznám se v šití, ale řekla bych že je zde kvalitní. 
Až budu příště objednávat Old School, dám se asi zase na Metu, což je známka nejvyšší spokojenosti :). Nebo Moitié, ale to snad až za pár let :D.
Brzy musím napsat o sobotním minisrazu! Takže zatím pa, začínají mi prázdniny, takže budu mít čas na blog.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...