pondělí 17. ledna 2022

Lolita 52 Challenge; 1st week

Na první týden jsem si vylosovala druhou otázku, což je 
  • ┏━━━━━━━━━━━━━━━┓
  • 5 movies for Lolitas 
  • ┗━━━━━━━━━━━━━━━┛
To je úplně ideální začátek ٩(˘◡˘)۶.

1. S čerty nejsou žerty
Nejlepší eso v rukávu tohoto filmu jsou Angelína a Adélka, ta první se spoustou šatů, ta druhá s menším počtem, ale na stejné úrovni. Jsou to skutečně povedené kostýmy, od princezen se snad ani nic jiného čekat nedá :D. Prostředí Čech je taky moc hezké, což z filmu jako celku činí v mých očích dobrý snímek pro každou lolitu. 

2. Ďábel nosí Pradu
Co má začátek nejhorší módní éry a prostředí časopisu co dělat s egl? Upřímnou lásku k módě. Každý, koho baví sledovat nejnovější trendy, nebo se zajímá o jejich vývoj, by se měl podívat na tenhle film o lidech, kteří jsou pro módu ochotni udělat všechno.

3. Angelika
Jakkoliv se téma může zdát poněkud drsné, děj se odehrává v baroku a v krásných francouzských zámcích, od Versailles po menší stavby. Gotika a baroko - dva snad nejlolitovatější slohy :D. 
Pokud je vám nádherný set málo, můžete se inspirovat kostýmy. Angelika má takovou hromadu šatů, že si každý najde něco pro sebe. 

4. Adéla ještě nevečeřela 
Vliv edwardiánské módy na lolitu by se rozhodně neměl podceňovat, k čemuž bych mohla doporučit i Panství Downton, ale tohle se mi zdá bližší, už jen protože to je blíž přelomu století. Adéla je sranda, skvělá komedie, a navíc úžasně stylizovaná, takže pokud vás nezaujmou kostýmy, zamilujete si zbytek filmu. 
Fun fact: Nicka měl hrát původně Robert Redford.

Čestná zmínka patří Titanicu.

5. Dior a já
Dokument o návrháři, který v poválečném období navrátil eleganci a ženskou krásu na výsluní. Upřímně netuším, jak hodnotit dokument, ale tenhle se mi líbil. Teď už víte všechno :).
Diorův new look má siluetu lolitě podobnou, ale z jiných důvodů. A jeho elegance je nestárnoucí, takže si od něj každý může odnést lekci.


Tenhle článek mám napsaný od minulé neděle, jen jsem se nedostala k vydání. Takže hezký zbytek týdne, budu muset dohánět resty. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...