pondělí 28. března 2022

Lolita 52 Challenge; 10th week

 Super, když jsem měla čas napsat o své poslední brigádě, můžu teď dohnat resty a odpovědět na další otázku z této výzvy. Tentokrát se připravte na:

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.  Most versatile Lolita item I own
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
Ráda míchám lolitu s mým ,,běžným" šatníkem, což je taky důvodem, proč si mohu dovolit tolik bot. Dají se nosit ke všemu, jsou v podstatě kořením každého outiftu. V poslední době jsem si oblíbila i halenky, ale ty jsou o dost obyčejnější, takže o nich psát nechci. 
Boty, které bych přirovnala k tomu nejsilnějšímu pepři, které jsou stoprocentně boží a rozhodně se mi hodí ke všemu jsou vínově rudé RHS z Alíku/Bodyline.


Myslím, že jsem se za poslední měsíc zlepšila v pózování :D. Alespoň v to doufám.

Dalo by se říci, že se dají nosit s každým z mých hlavních kousků (i když, u Fairies OP s nutnout dávkou odvahy) a s překvapivým množstvím mých civilních šatů. Úspěšně jsem je spárovala například s:

Černou sukní se spoustou volánků ze Sinsay
Tartanovou sukní od mamky (černo-červená, nejčastější oběť mých občasných návratů k punku)
Úplou saténovou sukní zděděnou po sestře
Dlouhou šedou sukní ze Sinsay
Tělo-obepínající party róbou, opět ze Sinsay
... a tak dále, nebudu vás mučit výčtem svého šatníku :D. Pointa je, že se tenhle nákup fakt vyplatil. A taky že mám hodně černých věcí, což je divné, když si většinou přijdu jako oběť výbuchu duhy. 

Navíc, jsou téměř všemi oblíbeny a zapamatovány. I když se s někým moc nebavím, pamatuje si na ně, a občas se mě pak na něco zeptá. Například jak se v nich chodí, jestli jsou pohodlné a tak. Sice je to běžné, ale jejich zájem mě hřeje u srdíčka. 
Taky zaujaly mé některé učitele, především teda platformová část. Minimálně tři se ptali na to, z jakého to je materiálu a jestli to je dřevo. Mám pocit, že naše škola vybrala ty nejlepší profesory. Většina jich je super, a navíc mají upřímný zájem o nás, studenty. Neměla bych být překvapená, že se k nám chovají jako ke skutečným lidem, ale jsem a už teď vím, že mi budou po maturitě dost chybět.

Čímž přicházíme k další položce. Jsou teda pohodlné?
Na stání a jemné pochodování jo. Ale sotva vylezete na ulici, nebo stanete na novém povrchu, popřípadě se rozhodnete sejít schody, zjistíte, že to nebyl dobrý nápad. Tyhle boty jedou na sebevědomí, ne rovnováhu, a to by se měl každý pamatovat. 
Pokud chcete praktickou obuv na dlouhé, romantické procházky v okolí kopců, sehnala bych si něco jiného. Na druhou stranu, tohle v lolitě dělá málokdo, takže vám můžu říct - tyto boty jsou hodně peněz za málo muziky a rozhodně je můžu doporučit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...