čtvrtek 3. března 2022

Lolita 52 Challenge; 7th week

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.  What I thought when I got my first real piece of Lolita
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
  4. Je to zvláštní, ale můj první nákup nebyl ničím vyjímečný. Přišly šaty, byla jsem spokojená, stejně se mi nehodily k mému skutečnému stylu, tak jsem je zase prodala.

    Byly to Love Nadia z Bodyline v hnědé, objednala jsem si je i s botami v barvě čokolády. Ty byly super, byly chunky a měly vysoký podpatek, upřímně netuším, jestli bych v nich zvládla chodit :D. U těch je mi trochu líto, že jsem je prodala, ale asi by se mi k ničemu nehodily.

    Lolibrary

    Nelituji ovšem prodeje JSK, ale uznávám, při otevření jsem cítila úžas. Bylo to v roce 2020, bylo mi 16 a nenapadlo by mě, že někdy skutečně budu nosit lolitu. A teď to konečně přišlo!
    Jak už jsem řekla, nevyšla jsem si v nich, ani jsem nemohla, a teď jsou určitě šťastnější v novém domově. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...