středa 2. března 2022

Nález z Tesca

Jak trávím prázdniny? :D
Z části relax, z části doktorka. Včera jsem byla na odběrech krve a dneska na běžné prohlídce a moc se to nezlepšilo. Poprvé jsem byla u endokrinoložky bez mamky a přišla jsem si poměrně dospěle, ovšem jen, než jsem šla do Tesca pro ,,skutečný" alkohol. Až u regálů mi došlo, že slova jako skutečný alkohol by opravdový dospělý neřekl :D. Takže si ještě užívám mládí. 
(Jak vám možná došlo, výsledky nebyly nic moc. A mám více než dvojnásobnou úroveň stresového hormonu, než by mělo být. Po ránu.)
Nakonec jsem si odnesla nejen pití, ale i tyhle bomba sponky.


Vím, že se před rokem hodně nosily a konečně jsem se k nim dostala i já. Alkohol mi možná proti špatné náladě nepomáhá, ale tyhle sponky to zvládají víc než dostatečně. 


Tady je detail zelené. Ani jedna z fotek přímo nezachytila ten odstín, ale to nevadí. Navíc je to příjemná kvalita, pevně drží i větší prameny vlasů.
Nemůžu se dočkat až vyzkouším nějaké pořádné účesy, přesně typ sponek jsem potřebovala pro budoucí experimenty (* ^ ω ^).

Děkuji za přečtení, hezký zbytek dne!

2 komentáře:

  1. Jé, tyhle sponky jsem nosila před 25 lety, zase se to vrací! A já jsem nějaká stará, neboco...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trendy z nás všech dělají stařečky :D. Jako vintage se dnes vrací věci, které byly v módě před pár lety. Bylo by to vtipné, kdyby to nebylo tak deprimující.

      Vymazat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...