čtvrtek 9. června 2022

Konec klauzur a světa tak, jak ho známe

O dnešku toho můžu říct hodně, ale jen málo hezkého.

A to začal tak dobře, škola totiž začínala až ve 12:45. Sice jsou ve čtvrtek fajn hodiny, ale mít půl dne sama pro sebe je vždycky fajn. 
Po brzkém obědě jsem musela doslova utéct z domu, sestřin pes Rambo mě totiž nechtěl nechat zavázat si tkaničky, ale to jsem přešla. Na Hranečníku jsem pak potkala Stázu a šly jsme spolu do Billy, kde jsem si koupila Kofolu, v plechovce jako každý správný frajer, samozřejmě. Samé hezké věci. 
Pak jsme dorazily do školy a co se mohlo pokazit se pokazilo. Úplně nás zradila technika, tiskárna tiskla křivě, práce se špinily a venku začalo dramaticky hřmít. To se dá přejít. Učitelé mizeli a přicházeli, většinou když jsme je potřebovali, ale sami měli práce nad hlavu, druháci totiž taky dodělávají klauzury. 
Víte, oni se druháci dokážou bavit dost na hlas, o věcech kterým nerozumím a člověka z toho začne bolet hlava, hlavně když už potřetí zmrvil ořezávání. 
Když už byla většina věcí jakž takž hotových, přišlo na řadu vázání. Poprvé jsem zvolila špendlení koníkem a byla to děsná volba. Všechny tři přestali fungovat, tak jsme to musely dělat manuálně. To už jsme byly (já, Vivi a Andy) na pokraji sil, protože jsem toho hodně vynechala. Jakože fakt hodně zbytečných tisků, hledání a čekání na někoho kdo zná heslo od tiskárny a zbytečné ořezy, a to je například. 
Alespoň jsme měly důvod pouštět I'm Not Okay. A Kája nám mezitím vytvořila složky, což od ní bylo moc hezké.
Ta brožura nedopadla moc dobře a to jsem s návrhem spokojená. Už toho moc nenadělám, v pondělí instalujeme a v úterý budeme prezentovat. Držte mi palce, budu to potřebovat. 


Inspirace byla secesí a Pánem prstenů.



Tohle jsou zvětšeniny písma, dost se mi povedlo. To je samozřejmě osobní názor, musí ho potvrdit i komise :D.


Hezký den, přátelé, a úspěšné závěrečky drazí studenti..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...