pátek 11. prosince 2020

Nový začátek školního roku

 Musím uznat, v poslední době jsem toho moc nenapsala. Na mou obranu, moc jsem toho ani nenaspala a nepojedla. 
Skutečně, nestihla jsem si nakoupit polívky, tak mě živilo kakao a svačiny od mamky. Naštěstí mám pod čepicí, proto si k tomu kupuji pečivo. Nedávno jsem zkoušela sýrovou omáčku s nudlema, ale opět se ukázalo, že sýr ze sáčku je pěkně hnusný. A je mi z něj špatně. 
Nechápu, jak jsem tohle mohla podstupovat každý týden celý týden. Ve středu jsem byla hotová, absolutně, mrtvě hotová. Celkově v pátek jela celá třída z posledního.
Ale nepředbíhejme.
V pondělí a v úterý máme vyučování od osmi do čtvrt na šest, což v praxi znamená více než dvanáct hodin bez odpočinku. Nebo se spánkem v autobusu, což mě stresuje snad víc, než těch několik dlouhých hodin. Školu sice miluju, na lepší místo jsem se dostat nemohla, ale sakra. Všeho moc dobrého škodí. 
V úterý ráno odpadla němčina, což bylo bezva. Ten den jsem měla ráno čaj a večer dětský punč, dvě jediné teplé ,,jídla" až do čtvrtečních nudlí. A z těch, jak víte, mi nebylo nejlépe. Naštěstí mi mamka večer uvařila klobásku. 
A taky jsem v jedné pekárně objevila super věc, českou pletýnku s mozzarelou. Netuším, proč má tak vlastenecký název, ale je skvělá. Dobrá. Boží. Dokonce jsem kvůli ní dnes ráno jela až ke Karolině, přestože to znamenalo pouť přes celé centrum, jen abych do sebe dostala pár kalorií. 
Čtvrtek jsem asi zapomněla, ale vím, že jsem byla v Ostravské městské knihovně s Majdou. V Karviné máme lepší, alespoň pro mě.
Achjo, mám zase hlad.
Díky opatřením jsme dnes začínali až na desátou hodinu a to ekologií. Na tu jsme původně měli Alenu, která se mi sice původně nelíbila, ale nakonec jsem se ji oblíbila. Naneštěstí se s ní něco stalo, nejspíše onemocněla a místo ní a jejích slíbených témat jako alkoholismus a mentální poruchy jsme dostali suplující učitele, který je sice milý, ale cpe do nás biotopy a věci ze sedmé třídy. 
Fakt, tímhle jsme si prošli v sedmé třídě.
Aby nás měl z čeho známkovat, musíme psát referáty na ekologická témata. Pár jich zadal, ale byly takové nezáživné, že jsem si s ním napsala a místo černých skládek budu mluvit o vývoji a ochraně kytovců, což je zároveň téma mého zatím jediného příspěvku na Wikipedii. Jo, lidi jako já vám pomáhají s úkoly.
Půlka třídy přišla pozdě. 
V obědových pauzách sedívám s Majdou a Skázou v ateliéru a bavíme se o těžkých sociálních tématech, například o tom, proč zrušili půlku spojů. Chybí mi devadesát devítka, a moc. Přijdu si skutečně umělecky, i když mám na sobě neumělecké vánoční outfity. Z chození jen ve vánočních hadrech jsem si udělala adventní tradici, ale hatí mi to rotační výuka. 
To bude prozatím vše.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...