středa 20. ledna 2021

Babičkování


 Aďa se při pohledu na mě smála, že vypadám jako babička. Musím uznat, blbě spím, přičemž v posteli jsem před devátou a volný čas se snažím trávit vyráběním a čtením. 
Musím taky uznat, že si k ní vždy beru háčkování. Něco na tom bude.

Došlo mi, že jsem si dlouho neháčkovala jen tak, pro sebe. A dlouho jsem nedělala amigurumi, což skončilo žabími náušnicemi a velrybou. Taková velryba je to nejjednodušší, co můžete udělat, jestli s tvořením těhle potvor začínáte, rozhodně byste tím měli začít. 
Tak zní moudro stáří.

Jako poslední je etnická panenka, teď už i s kabátkem. Proč etnická? Nemám světle růžovou vlnu, takže jsem improvizovala. 
Tahle půjde na prodej na Depop, dělat ji byla sranda. Musím udělat další, navrhovat šaty mě dost bavilo :D. 
Nápis fo pod koláží je zkrácenina postupující nějak takhle - Chtěla bych lepší foťák, Mít tak lepší foťák, Sorry za fotky, Fo. Chtělo to prohlášení, ale žádné se nevešlo.




Další ani ne tak babičkovský, jako spíš pro babičku, je tenhle náramek. V pletení jsem se dost zlepšila (ehm) a tak dělám babičce záložku. Jsem to ale šťastná holka, ona má totiž narozky kousek od mamky. Doufám, že na jejich kulatiny už budu mít práci, jednou moje domácí dárky prokouknou. A kamarádi taky. Naposledy jsem kupovala dárek ve chvíli, kdy se mi nechtělo vzdát dvojice tučňáků. (Ta holka pak na nějakou dobu zmizela. Neříkám, že to je tím dárkem, ale je to náhoda.)
Vtip je v tom že tuhle přízi jsem dostala od ní. Překvápko.

A co dělám ve svém volném čase? Chytám slušné depky z odloučení. Kámoši jsou jinde. Tady mám tři netoxické přátele a sestru. Jednu nemůžu tahat pořád ven. Druhou vidím třikrát do roka. Se třetí bych bez ségry moc nebavila. No dobře, nejsem tak izolovaná, jen to fakt špatně snáším.
Fun story - nejspíš budu mít samé jedničky a dvojku z těláku :D. 
Ten smajlík je známkou zoufalství smíšeného s budoucí anekdotou. Lidi jsou překvapeni faktem, že jsme hodnoceni z tak nedůležitého předmětu. Přestože nic neděláme. Co jsem tedy udělala já?
Nenapsala divně konkrétní test. Respektive napsala se špatným hodnocením. 
Uvnitř se směju, tohle se mi ještě nestalo. 
Neskočím několik metrů do písku, ale pokazí mi to test. 
Smějte se se mnou, nebo mně. Možná to není komické, ale nic jiného než se smát ani nemůžu.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...