čtvrtek 4. února 2021

Jahodová záhada

Zdravas kolchozníci! :D
 Je to tak dávno co jsem objednávala svou první lolita věc. Kromě šatů a bot Bodyline, které se snažím prodat/úspěšně jsem je prodala.
Jelikož má paměť je děravá, použiju jako pomůcku starý blog. Super na starých blozích a deníčcích je, že se můžete vrátit do jakékoliv chvíle a znovu ji prožít. Je to takový stroj času :D. V takových chvílích jsem ráda, že jsem si vedla různé zápisky, protože se často zasměju tomu, jaká byla jedenáctiletá Ari trotl. Škoda, že blog.cz skončil, takhle se toho spoustu nedochovala pro budoucí generace.
(Čtete rádi staré příspěvky/deníky?)
Byl to lucky pack a jeho obsah mi byl dlouhou dobu záhadou.




Znáte stránku My Lolita Dress? Přeprodává spoustu značek a z několika špatně prodejných vzorků udělala lucky pack s dobrým poštovným. Některé věci vypadaly dost uboze, jiné překvapivě dobře. Byl to risk a já byla ochotná ho risknout. Do podrobností jsem poprosila, aby to bylo něco navy nebo country. 
Pak přišla korona, což prodloužilo dodací dobu. Nakonec však balíček přišel a já pro něj se zatajeným dechem šla na poštu. Mamka byla se mnou a šla cestou zpátky do Tesca, takže jsem si do balíčku udělala dírku, ale z těch pár jahod jsem nebyla o nic moudřejší. Pak jsem je doma rozbalila. I přese všechno byly krásné.


 Roztomilé a hodně holčičí, dvě věci, které jsem dříve nesnášela a dnes jsou pro mě vyvolávací hláškou. (Ve stylu Winter Soldiera.) Žlutě béžové, s divnou podšívkou a LÍMEČKEM.
Nastal však problém. Za boha jsem je nemohla na stránce ani nikde jinde najít. Žádná slovní spojení je na googlu nevyvolala, vyhledávání fotkou selhalo a lolibraly radši nereagovalo vůbec. 
Tak trochu noční můra. Dlouho jsem nad nimi přemýšlela,  nešly vyhnat z hlavy a pak, netuším, co se stalo, mi před týdnem vyskočily na Pinterestu. Šok byl veliký, ale radost ho přebyla. 
Vždycky jsem jim říkala marmeládové šaty, ale ony se jmenují Strawberry Label a jsou od Jane Marble. Originálně.



Má verze  je jen bohapustá replika, nejspíš, ale mně to nevadí. Stále jsou pro mě skvělé a na jaře bych je ráda začala konečně nosit.

A teď další záhada - můžete zapomenout na bílou loli halenku? :D Mně se to totiž stalo. O problém míň, ale stejně je ten mozek zmetek. Je dost průhledná, ale já stejně holduju cardiganům. 
Dělám teď na překladu návodu do Sličné Antonie, ale je to nějaká doba, co jsem překládala. Snaha tam jednoznačně je. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...