úterý 16. března 2021

Radostné zprávy

 Vím, že jsem dlouho nic nepřidala a nedá mi to spát, tak se podělím a pár hezkých, fajn věcí z posledních dní :). 


Vzpomínáte si na tu lolita halenku, která byla vysmlouvaná, zaplacená a po všech stránkách dokonalá? Slečna utekla z domu, takže mi ji nemohla poslat. Chudák holka a tak, ale něco takového se mi na Depopu stalo potřetí. Tak jsem si místo ní chtěla objednat zelené kalhoty, pochopitelně mi včera přišly nové růžové letní kalhoty z Anglie. Mám radost, příště udělám článek jen o nich. 
S Petřiným dohledem jsem uběhla 4 km. Chvílemi jsem myslela že vidím Davida Bowieho, ale doteď mám z toho fakt velký pocit hrdosti a zadostiučinění. 
Povedlo se mi dopsat sloh na téma Inspirace povídkou Malostranskou. Vzala jsem si Figurky a udělala z nich postapo homosociální teenagerky s Danielem Brühlem. Ty nejlepší prý vyjdou samonákladem, teda když jich bude dost, tak si držím palce :D. 
Namalovala jsem si kámen, což je mamčina nová vášeň. A uháčkovala králičí muffin.
Koukám na filmy nominované na Oscara. Myslete si co chcete, tohle je důležité. Navíc jsem shlédla Mamma Mia a Slečna drsňák, super snímky.
A konečně - taťka se ostříhal. Hurá. V procesu sice vypadal jako esesák, ale pak už jenom jako vězeň a teď se konečně podobá člověku. Amster nám zrušili, tak v létě jedeme do Monaka a Niece :0. Milionáři, lidi, na ty se těším! (Bohužel, monacká rodina nemá nikoho v mém věku, natož nikoho gay af v mém věku :/. Tak to zkusím jinde, co Švédsko?")

Dnes jsem užívala více emotikonů. ale jinak ani emoce vyjádřit nelze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...