neděle 9. května 2021

Milované, poškrábaně boží boty z Aliexpressu

 Řekla bych, že jedna z prvních rad které každá začínající lolita dostane je nenakupovat na pochybných místech, jako je eBay, Milanoo a jim podobné. Přesto mám pocit, že se v poslední době rozmohl trend objednávání bot z Aliexpressu, slovy jedné z mých nejbližších družek Alíku. 
Jsem tak trochu hovado, když dojde na peníze. Bývala jsem šetřílek, až mi kamarádi říkaly stereotypními přívlastky jistých etnik a náboženství, aby mi naznačili že zacházím až moc daleko. Teď to mám tak napůl a zrovna jsem v rozhazovačném období (chystám se utratit 1000 Kč za blazer a mesh top :0 až mě to děsí), přesto se mi nechtělo investovat příliš. Nějakou dobu jsem čekala, obhlížela stránky, kalkulovala. 
A pak jsem to hodila z okna a šla na Alík. Nechtěla jsem tea parties, ne že by se mi nelíbily, ale potřebuju něco i na běžné nošení. Navíc je u nich vyšší šance, že by si vysloužily mamčino zdvižené obočí. Hele, sice jsem si právě obarvila vlasy na zeleno, což jí naštvalo, ale nechci aby hodnotila můj módní vkus. 
A pak mi trvalo asi tři týdny je objednat. Přesně proto mi říkají blesk. 

Šly ke mně asi měsíc a došly na poštu. Šla jsem na ní dvakrát, jednou oklikou asi dva kiláky, ale tenkrát. je. neměli. Přesto oceňuju, že jsem dostala podací lístek. 
Druhý den jsem vyrazila ráno, byla sobota a mamka jela na hory, takže mě nemohla vidět. Pořád o nich neví, mimochodem, i po dvou týdnech jsou ve svém úkrytu v posteli :).
Některé mé věty asi nebudou dávat smysl. Poslouchám do nich Eminema, což mě nutí psát rychleji než přemýšlím, což pochopitelně není dobrý nápad.
Když jsem je rozbalila, čekalo mě nemilé překvapení. 
Byly v letadle, možná na lodě, náklaďáku a to všechno až z Číny, a chránila je jenom trocha plastu. Jasně, nečekala jsem krabici, přesto mě to trochu vyděsilo.

Naštěstí byly v pohodě. Ještě aby ne, stály mě skoro celé měsíční kapesné :D.
Ok, to mě až tak nežere, ta cena byla fakt dobrá, přestože jsem si už všimla několika nepříliš šťastných nevychytávek. 
Měla jsem je na sobě ve škole a rychle a jednoduše se poškrábaly. Navíc není moc příjemné v nich chodit, přestože mám správnou velikost. Jsou tak nějak... nepoddajné, možná se časem mé nose přizpůsobí, ale zatím bych to neviděla moc růžově. 
Přesto je budu nosit, jsou boží a lidi mi je chválili (no dobře, chválily). Popruhy jsou mi trochu volnější  okolo kotníků, ale to je v pohodě. Většinou jsou mi volné i ponožky, stehna sice za boha nezmenším, ale kotníky mi hubnou fakt vesele. 


Vysoké platformy


Už jsou poškrábané



A ze shora

Ráda bych dodala, ze kterého jsou obchodu, ale tyto boty zmizely a mně se to nedaří dohledat, takže by vám to moc prospěšné nebylo.
Koupila bych si další Ali boty? Ano, ale jen jestli by už měly nějaké recenze, slušně vyplněné informace o velikosti a obchod nebyl od pohledu scam. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...