pondělí 14. března 2022

Lolita 52 Challenge; 9th week

Vítejte v mém varieté, jmenuje se Nejsem schopna pravidelně přispívat do této výzvy. Naštěstí nad ní i tak dost přemýšlím, takže jsem byla schopna přijít s něčím alespoň trochu hodnotným.

  1. ┏━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┓
  2.  Predict the next Lolita trend!
  3. ┗━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
S nárůstem obdivovatelů stylu old school, a s tím že se stále dost drží OTT sweet, i s přihlédnutím k další hromadě trendů, bych se nedivila, kdyby se do módy dostaly obří, jakože až zbytečně, pokrývky hlavy. Headdressy se vrátily, to jo, ale nejde jen o ně. Vsadím se, že brzy uvidíme hromadu klobouků.
Spousta lidí chce lolitu nosit každý den, anebo mít alespoň pohodlný outfit, který by byl schopen ustát každodenní situace, zatímco by si rády udrželi extravagantní auru. Navíc se blíží léto, a přestože se dá nahodit lehčí oblečení, od úpalu vám to nepomůže.


Tento klobouk není jako nic, co jsem před tím viděla a přesto skvěle doplňuje look. (Který zbožňuju to té míry, že bych nejradši vytáhla z obrázku a utekla s ním ( ˘⌣˘)♡(˘⌣˘  ).) Na internetu je dnes větší hromada návodů a střihů než kdykoliv před tím a každý den přibývají, takže bych se nedivila, kdyby si lidi začali šít čepce speciálně k některým kouskům. 
Chci si taky nějaký udělat, ale musím se nejdřív dostat k nějaké hezké látce. Snad o tom budu schopna něco napsat :D.

Headdressy byly dlouho vnímány jako cejch ity, což chápu. Moc dobře si vzpomínám na obdélníky nevalné kvality z Aliexpressu. Ani nevím jak se to stalo, většina jich najednou zmizela a narážím na samé kvalitnější. Taky už nejsou tak malé, ale stále větší a větší. Přesně jako ve starých časácích. Miluju tenhle trend a chci si taky nějaký ušít, tentokrát mi ovšem v cestě stojí lenost xD. A taky cardigan, který si háčkuju a u kterého když si dám pauzu, už ho nikdy nedodělám.


A co bonnety?
Nemám nejmenší tušení. Bylo by zbytečné tvrdit, že nabydou na popularitě, protože už hodně oblíbené jsou.
Co vím poměrně jistě je, že jsem dlouho neviděla miniaturní kloboučky a jsem za to ráda. Připomínají mi Oncelera, i když jeho klobouky byly normální velikosti :D.


Dneska jsem použila skeny z Pinterestu. Je to rozhodně můj nejoblíbenější zdroj, protože vím že to bude vždycky zajímavé a originální. Má to duši, což je důvod proč nerada používám fotky z webovek různých značek. (Indie i těch velkých.)

Navíc mi velké klobouky připomínají rokoko a edwardiánskou éru, ze kterých lolita docela dost čerpá.

Tak hezký týden a zase někdy!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Léto umělcovo

V červenci jsem měla svoje westernové období a měla jsem pocit, že jasné barvy amerického západu nejlépe vystihnou fixy. Přestože mi vždycky...